e
sv

Influencer ne demek? Sosyal medyada influencer olmak nedir? Influencer türleri, para kazanma yolları ve daha nice soruya yanıt verdik.

avatar

OyunHaberleri

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Influencer ne demektir ve sosyal medyada influencer olmak nedir?

Günümüzde sıklıkla duyduğumuz kavramlardan biri de influencerdır. Mutlaka bir yerlerde karşımıza çıkıyor. Peki bu etkileyici ne anlama geliyor? Sosyal medyada fenomen olmak nedir? Bu ne işe yarıyor? Bir etkileyici ne yapar? Şimdi size bu soruların cevaplarını vereceğiz. Çünkü kavram olarak bilsek ve bir yerlerde duymuş olsak da anlamını detaylı olarak bilmekte fayda var.

Sosyal medya fenomenleri kendi alanlarındaki uzmanlıklarıyla ünlü kişilerdir. Bu konu hakkında sık sık tercih ettikleri sosyal medya platformlarında paylaşımlar yapıyorlar ve burada fikirlerini dikkatle dinleyen coşkulu, aktif bireylerden oluşan geniş bir hayran kitlesi oluşturuyorlar. Markalar sosyal medya fenomenlerini seviyor çünkü onlar trendleri başlatabiliyor ve takipçilerini savundukları şeyleri satın almaya ikna edebiliyorlar.

Film yıldızları, sporcular, müzisyenler ve hatta realite televizyon yıldızları mega-influencer haline gelen kişilikler arasında yer alıyor. Ancak bazı mega-influencerlar, çevrimiçi ve sosyal medyadaki çabaları sayesinde muazzam hayran kitlelerine sahip oldular.

Mega influencerlar sosyal medyada büyük bir takipçi kitlesine sahip kişilerdir. Genellikle en az bir sosyal medya platformunda 1 milyondan fazla takipçiye sahip olduğu düşünülse de, çeşitli takipçi türleri arasındaki çizgilerin nereye çekilmesi gerektiğine dair kesin ve hızlı bir kılavuz yoktur.

Makro etkileyicilerin genellikle geniş bir takipçi kitlesi vardır ve farkındalık yaratma konusunda mükemmeldirler. Bir markanın kendisiyle işbirliği yapmaya istekli bir makro etkileyiciyi keşfetmesi daha kolay olacaktır. Çünkü makro etkileyiciler, mega etkileyicilerden daha fazla. Ayrıca mikro etkileyicilere kıyasla markalarla çalışma deneyimine sahip olma olasılıkları daha yüksektir. Bu diyaloğu kolaylaştırır. Ancak bu nitelikteki etkileyicilerle çalışırken dikkatli olmalısınız. Bu grup, influencer dolandırıcılığı yapma olasılığı en yüksek gruptur. Çünkü bazı üyeler ancak satın aldıkları takipçiler sayesinde bu statüye ulaşmışlardır.

Şimdi abone sayılarına göre influencer kategorilerinden bahsedeceğiz. Çünkü eğer bir reklam yaptıracaksanız seçiminizi buna göre yapmanız faydalı olacaktır.

https://maps.google.bi/url?q=https%3A%2F%2Fwww.torrentdevi.org

etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.
okuyucu yorumlarıOKUYUCU YORUMLARI

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.