e
sv

E-ticarete Nereden Başlasam Diye Düşünenlere İlaç Gibi Gelecek 8 Öneri

avatar

OyunHaberleri

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Bugün yaptığımız alışverişlerin birçoğunu internet üzerinden gerçekleştiriyoruz. Hal böyle olunca bir E-ticaret sitesi bulmak iyi bir girişimin fikri haline geldi. Peki E-ticarete nasıl, nereden başlanır? ilaç içmek gibi gelecek önerileri sıraladık.

Alışverişlerimizin önemli bir kısmı e-ticaret platformları üzerinden gerçekleştirdiğimizden, online alışveriş günlük yaşantımızın büyük bir parçası haline geldi. Ayrıca günümüzün en popüler iş modellerinden biri olan e-ticaret, birçok girişimcinin ticari dünyaya adım atmasını da sağladı.

Ancak e-ticarete sıfırdan başlamak isteyen kişinin aklında pek çok soru işareti olabiliyor. Siz de e-ticarete başlamak istiyor ama nasıl gideceği konusunda çeşitli koruyuculara sahip olabilirsiniz. gelin birlikte’e-ticaret nasıl başlanır‘ alıcılarımız üzerinden cevaplayalım.

E-ticarete gitmek isteyenler için öneriler:

Her şeyden önce; Pazar analizi yapın:

e-ticaret

İster geleneksel ister e-ticaret ile ilgileniyor olun, başlangıç ​​dönemlerinde uygulamanız gereken ilk adım pazar analizi yapmaktır. pazar keşif Yapmak, sattığınız üründen tutun da hitap süresiz hedef müşteri kitlesine kadar neredeyse her konuda doğru stratejiler belirlemenizi hedefleyeceğiz. Bu bütçenin işletmenizi ulaştırmasında anahtar bir rolü üstlenmeye ayırmaya gerek yok…

Hedef kitlenizi bulmayı sağlayan pazar analizi, aynı zamanda bulgularınızı de incelemenizi ve araştırmanızı sağlar. Rakiplerinizi analiz etmeyi, kendi hedeflerinizi geliştirmenizi sağlayacak gibi potansiyel müşterilere de tanımanıza imkan verir. aynı zamanda fiyatlandırma çalışmaları için de oldukça faydalı bir adımdır.

Markanızı oluşturun:

Diğer tüm işletme modellerinde olduğu gibi e-ticaret İşletmede de bir marka kimliğine ihtiyaç duyulur. Marka kimliği, işletmenizin karşılaşacağı zorluklardaki en önemli faktörlerden biridir. İşletme adınızı değerlendirmeler de markanızın renklerini ve logosunu belirlerken de planlarınızı son derece stratejik olarak sürdürmelisiniz. Ürününüzün ne olduğunu ifade eden, özgün ve etkili bir isim bulmalı; sosyal medya kullanıcı adları ile yasal isim haklarının mevcut olup olmadığından da emin olmak için kontrol edebilirsiniz.

Özellikle globalleşmeyi getiren hizmetler, marka çalışanları global kitlesini gözlemleyerek son derece önemlidir.

Markanızı inşa ederken; sahip olunan ambalajdan, web sitesi tasarımına kadar tüm marka yüzünüzü aynı tasarım çizgisinde tasarlamalısınız.

İşleri resmi boyuta taşıyoruz: Bir şirket kurun:

Buraya kadar anlattıklarımız daha çok pazar çalışmalarıyla ilgiliydi. Ancak tabii ki işletmenizin yasal faaliyetini sürdürebilmek için bir şirket kurmanız gereklidir. Birçok farklı şirket türü bulunmaktadır. Bu şirket türlerinin sonundaki işletmenizin masraflarına göre en uygun olanını korumaları oldukça önemlidir. E-Ticaret yeni başlayan işletme veya kişi şirket şirketini tercih etmesi iyi bir başlangıç ​​olabilir.

Şahıs şirketi dışında tercih edilen farklı şirket türleri ise şu şekilde:

  • Anonim Şirket
  • Limited Şirket
  • Kollektif Şirket
  • Komandit Şirket
  • Kooperatif Şirket

Artık ürün tedariğine başlayabilirsiniz:

Aklınızdaki fikri hayata kavuşmak için atacağınız en somut adımlardan birindeyiz. Pazarlama şirketiz ve şirketiniz tamam, sıra satacağınız ürünleri tedarik ediyoruz. Bu noktadaki ürüne göre yöntemleriniz de değişiyor. Günlük ayrıntıları ürünleri satıyorsanız, ürünlerinizi üretmeniz veya bir tedarikçiyle çalışmanız gerekebilir. Direk nakliye, yani stoksuz satış tekniğini temel alarak, bu sayede genel giderlerinizi daha düşük tutabilirsiniz. Ancak yönetim süreci zorlayıcı olabilir.

Ürünler eldeki, sıra depo ve stok yönetimini planlamakta:

  1. Sattığınız her ürün için minimum stok seçeneklerini belirleyin
  2. Ürün stok etiketlemelerini iyi yapın
  3. Günlük gelen ve giden ürün kontrollerini yapın
  4. tedarikçileriniz ile sürdürülebilir açıklamalar kurun

E-Ticaret sitenizde, sattığınız stok kontrollerini güncel olarak takip etmeniz gerekir. Stoğunuzda hapishane sitenizde de eş zamanlı olarak uygulamalısınız. Bu noktada en kritik kısım, stoğunuzda bulunan ürünleri kategorize etmeniz ve adlandırma çalışmalarını yapmalısınız. Çünkü bu sayede çok daha düzenli bir sisteme sahip olacaksınız.

Ürünle buluşma zamanı: Kargo anlaşmalarını yapın

E-Ticaret kargo Verim, ürün satışından sonra şampiyon olan ilk dönemdir. Müşteriler, genel olarak satın aldıkları ürün ilk 2-3 gün içinde teslim deposu talep ederler. Kargolar, genellikle işletmeler tarafından kaynaklanmayanlar nedeniyle elden geçebilirler. Haliyle bu durum da marka prestijine zarar verebilir.

Kargo firmaları, özellikle e-ticaret sistemlerinde aksamanın önüne geçebilmek için depo ve stok yönetimi yazılımları ile entegre olup kargo yönetimi yapıyorlar. Bahsi geçen kargo entegrasyonları, e-ticaret işletmenize hız kazandırır. Müşteriler kargo takip süreci ve sevkıyat sürelerini şeffaf bir şekilde izleyebilir.

Mağaza vitrininiz: E-Ticaret sitenizi kurun

e-ticaret

E-Ticaret sitenizi bir mağaza vitrini gibi düşünün. Müşterileriniz, e-ticaret siteniz İşletmenizi öğrenebileceğiniz, ürünlerinize göz atabilir ve alma kararı verebilir. Bu günler profesyonel bir e-ticaret siteye sahip olmanız son derece önemlidir.

Bu işlemi gerçekleştirmek için en pratik ve sağlıklı yöntem, bir e-ticaret yönetimi ile işlemlerinizi sürdürebilir. İşletmeniz için doğru e-ticaret konteynerlerini bulmak zorlayıcı olarak görünse de günümüzün yeni nesil teknolojileri sayesinde son derece pratik bir hale geldi. Yazılım bilgilerine sahip olmadan, birbirinden farklı tasarım şablonları ile e-ticaret sitesi bulacağınız artık oldukça kolay.

Sıra sitenizi geliştirmekte; Dijital pazarlama kanallarına yatırım yapın

E-Ticaret iş modelinde dijital pazarlamaya önem vermeniz son derece önemlidir. Dijital pazarlama tekniklerini marka bilinirliğini kullanarak oluşturmanız ve sitenize trafik bilgilerini sağlamanız oldukça zordur.

E-Ticaret uygulayabileceğiniz 6 önemli dijital pazarlama yöntemi/modeli:

  • e-posta pazarlama
  • Arama motoru reklamları
  • Sosyal medya reklamları
  • SEO (Arama motoru optimizasyonu)
  • içerik pazarlaması
  • Sosyal medya pazarlaması

Unutmadan, E-Ticaret yapması gerekli belgeleri olacak mı?

e-ticaret

E-Ticarete devam etmeye başlamanız ve işlemlerinizi yasal olarak yapabilmek için bir şirket kurmanız gerekmektedir. Bu şirket türü şahsi ya da limited şirket olarak ifade edilebilir. Şirketlerin kurulumları için farklı belgelere ihtiyaç duyar.

E-Ticaret sitesini kurmak için gerekli belgeler:

  • Gerçek ya da tüzel kişiler için MERSİS numarası
  • Vergi kimlik numarası
  • Esnaf ve sanatkârlar için TC kimlik numarası
  • Kurucu kişi ya da alıcı fotoğrafları
  • Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) kaydı
  • İşletme kaydı
  • Faaliyet gösterdiği sektör, ürün ve hizmet türü
  • Ticaret türü ( örneğin; B2B, B2C)
  • KEP adresi
  • Ödeme aracılık kuruluşu ile anlaşma bildirimi
  • Kargo firması ile anlaşma bildirimi
  • Altyapı sağlayıcı ile anlaşma bildirimi
  • Yurt dışı finans işlemleri için yurt dışı banka bilgileri
  • Veri tabanının bulunduğu konum

Bu içeriğimizde e-ticarete nasıl ve nereden başlanır, bir e-ticaret sitesi nasıl kurulur gibi soruları cevaplamaya çalıştık. Umarız e-ticarete nasıl gittiğiniz konusunda kafanızdaki soru işaretlerini giderebilmişizdir. Herkese başarı!

etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.
okuyucu yorumlarıOKUYUCU YORUMLARI

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.