e
sv

iPhone Modellerinin Cinsiyetler Arasındaki Dağılımı Belli Oldu: Yalnızca Bir Model Eşit Rağbet Görüyor

avatar

OyunHaberleri

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Kadınların ve grupların hangi iPhone modellerini tercih ettikleri belli oldu. 2022 yılındaki satışlara dayanan açıklamalar, süreçler Pro ve Pro Max, kadınlar ise standart ve Plus modellerini satın aldıklarını ortaya koydu.

Apple’ın her yıl piyasaya sürdüğü iPhone’lar, kesinlikle dünyanın en çok kullanılan kabloları arasında. Peki, bu cihazların cinsiyetler arasındaki dağılımları nasıl? Hangi cinsiyet hangi iPhone modeli daha fazla tercih ediyor?

Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) tarafından yayınlanan yeni bir rapor, bu kişinin meraklarını giderecek verileri sunuyor. 2022 yılında yapılan satışlara ait olan kısım, son yıllarda çıkan iPhone’ların hangi modellerinin erkek ve kadınlar arasındaki dağılımını ayrıntılı bir şekilde ortaya koyuyor.

Erkekler Pro ve Pro Max, kadınlar ise standart ve Plus modellerini tercih ediyor

CIRP tarafından elde edilen veriler, kümeler Pro modellerini daha çok tercih ettiğini gösterirken kadınlar ise standart modellere yöneldiğini ortaya koyar. Örneğin iPhone 14’ün hizmetini kadınların %12’sinin iPhone 14 veya iPhone 14 Plus görünce. Erkeklerde ise bu oran %8’de kalmış.

Öte yandan bağlantılarında, 2022 yılında iPhone alan yapılandırması %41’inin iPhone 13 Pro/Pro Max veya iPhone 14 Pro/Max alındığı görülüyor. Kadınlarda ise aynı şeflerin eline bu oran %33 ile daha düşük. iPhone SE’de ise %7 ile iki taraflı aynı olması göze çarpıyor.

İLGİLİ HABER

ABD’deki Kullanıcılar, Apple Store üzerindeki çalışanlarla Görüntülü Görüşerek iPhone Satın Alabilecek

Daha eski iPhone’lara göre, farkın azaldığını görüyoruz. mesela iPhone 12 ve 13’ün standart ve mini modellerine bakıldığın da her iki yanında da %37’sinin bu cihazlara yöneldiği görülüyor. Siz hangi iPhone modellerini tercih edersiniz? Düşüncelerinizi yorumlarda paylaşabilirsiniz.

etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.
okuyucu yorumlarıOKUYUCU YORUMLARI

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.