e
sv

Şikayetvar, Okurken Hem Gülüp Hem Tiksineceğiniz, En İlginç Şikayetleri Açıkladı

avatar

OyunHaberleri

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Complaintvar, 2023 yılının detaylı raporunu yayınladı. Şirket, bu raporda 2023 yılının ne kadar şikayet geldiğini, bu şikayetlerden kaçının çözüme kavuşturulduğunu, en çok şikayet alan sektörleri ve en ilgi çekici şikayetleri tek tek açıkladı.

Türkiye’de vatandaşların yaşadıkları sorunlara çözüm aramak için sıklıkla kullandıkları platformlardan biridir. Şikayetvar2023 yılının ilk 6 ayına ait verilerini açıkladı. Yapılan açıklamalarda toplamda kaç adet şikâyet olduğu, Bunlardan kaçı çözüldü?En çok şikayet edilen sektörler gibi birçok detaya değinildi. Dilerseniz lafı fazla uzatmadan Complaintvar’ın verilerine daha yakından bakalım.

Eylülvar tarafından yapılan açıklamalara göre tüketiciler, 1 milyon 840 bin 183 şikayet Yarattılar. bunların 209 bin 937’ler çözüme ulaştı. e-ticaret Tüketicilerin en çok sorun yaşadığı alan ise sektör oldu. Bu sektöre ilişkin şikâyet sayısı 231 bin 235 olarak kaydedildi. E-ticaret sektöründen 216 bin 677 şikâyet geldi finans160 bin 703 şikayet ile internet platformları152 bin 919 şikayet ile iletişim 183 bin 416 şikayetle kargo sektörü takip etti.

Airfryer trendi Mutfakvar’da da kendini gösterdi:

Airfryer’ın popülaritesinin artmasıyla birlikte buradaki şikayetlerde de büyük bir artış oldu. Airfryer ile ilgili son 6 ayda bir önceki yıla göre şikayetler %1415 oranında Arttı. Bilgisayar bileşenleri ve dahili donanım markalarına ilişkin şikayetlerde de %474 oranında artış görüldü. Beyaz eşya yetkili servislerinde de yüzde 322 oranında artış yaşandı.

En çok şikâyetin çözümlendiği sektörler:

bir şikayet var

  1. Gayrimenkul ve inşaat – %53
  2. İnternet platformları – %51
  3. Anne – bebek – çocuk – %47
  4. Temizlik – %47
  5. Gıda – %46
  6. Elektrikli ev-mutfak aletleri – %45
  7. Kargo ve nakliye – %45
  8. Mobilya-ev tekstili – %45
  9. Giyim – %45
  10. Bilgisayar – %44

En çok ve en az şikayetin olduğu iller:

bir şikayet var

Meryemvar’a gelen en ilginç şikayetlerden bazıları:

“Sevgili internet sağlayıcım öncelikle aylardır dilenişimin meyvesi olarak internet hızımızı 2 MB’tan 4 MB’a çıkardığınız için çok teşekkür ederim. Evet 40 MB ödüyor olabilirim ama 0 nasıl olur? Aramızda söz var mı?Yıllardır bana ödettiğiniz haksız faturalar Bunun dışında duygularımızın karşılıklı olması benim için çok değerli.40 adım ötedeki daireye fiber kablo alamamanız da benim için çok değerli. benden söylemen sana olan duygularımı etkilemez inan bana, sonuçta uzak mesafe ilişkisi içindeyiz! uzak mesafe ilişkilerinde bu tür şeyler normal. her ne kadar ferhat’ın sözlerini örnek göstererek aramıza nifak tohumları ekmeye çalışsalar da Örnek olarak dağların delinmesi. “Seni hala seviyorum. Evet, yükleme hızım KB seviyelerinde yavaşlıyor. Evden çalıştığım günlerde bir sorgulama yapmak saatlerimi alabilir ama aşk biraz çaba, biraz da acı değil mi?”

“Tanınmış bir mağaza zincirinden tuzlu fasulye aldım. İçinden yılan başı çıktı, bir kısmını da afiyetle yedik. Yazıklar olsun. Elimde şikayet edecek gerekli resim, video ve fatura var. Bu nasıl bir sorumsuzluk” insan sağlığını bozmak bu mudur? Yazıklar olsun size.”

“Hamamböcekleri ölsün, rüyalarıma girmesin lütfen. Bu durumdan çok şikayetçiyim ama hiçbir şey yapamıyorum. Kim bu hamam böceklerini ve dev saman balyalarını hazırlayıp rüyalarıma gönderiyorsa Allah belasını versin. Hamamböcekleri ve saman balya!!!! “Yeter artık!”

“Size Hindistan’dan yazıyorum. Çünkü bulunduğum yer Hindistan gibi görünüyor. Sizin sayenizde yurtdışına çıkabildim. YouTube’da Hint kanalları, Hint dizileri… Arada fark var ama bu beni endişelendiriyor. Sanırım IP’de sorun var. Birçok uygulamaya erişemiyorum.”

“Sevgili zincir market ailesi… Tavuklarınız greve mi gitti? Yoksa yumurtadan mı çıktılar ve geçen hafta 29,5 lira olan yumurta bu hafta 32,5 lira oldu? Yoksa tavuklar ‘siz yumurtlamayacağız’ dedi mi? Haftada bir düzenli zam mı verelim? Kısacası millet bunu sömürdüğünüz için teşekkür ediyor.”

“Burs kartım yanımda değil, babamın ve bana vermiyor. Nereye başvurabilirim? Ayrıca bursumdan da para almıyorum. Parayı kendisi harcıyor. Ben ‘7. sınıftan beri burs alıyorum. Şu an 11. sınıftayım ve burs paramın bir kuruşunu bile alamıyorum.” “Bu durumu nereye şikayet etmeliyim?”

etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.
okuyucu yorumlarıOKUYUCU YORUMLARI

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.